onsdag 22. august 2012

Giveaway September 2012




Denne gangen tenkte jeg at vi skulle sette litt ekstra pris på våre firbeinte venner. Skulle nå bare mangle at ikke de også skulle få muligheten til å vinne. ;) Denne kule boksen er offwhite i grunnfarge og har marine-blå merker fra små puse-labber. Vel, med litt velvilje kan det se ut som hunde-poter. Men, det spiller forsåvidt ikke noen rolle. Hovedsaken er at vi skal ha det litt moro, og la våre firbeinte kompiser få sjangsen til å ha "lørdagsgodteriet" sitt i denne praktiske boksen. (Kan sikkert brukes til andre ting også).
 
Vel, det er jo ikke sikkert at alle dere som ønsker å "kjøpe" lodd hos oss har en fibeint venn, men her lar vi ingen stå utenfor. Om du verken har hund, katt, hest, papegøye eller gjerne en minigris tuslende rundt, er du hjertelig velkommen til å ta lodd.
 
Men, denne gangen holder det ikke med å skrive med tall hvor mange lodd en ønsker. Denne gangen vil jeg at dere med dyrelyder (f.eks Mu Mu Mu), forteller meg hvor mange lodd dere ønsker. Er dere med på det :) Flott.
 
 Her er det bare til å vrinske, mjaue og raute ut, så noterer jeg det minste pip.
 


Da er det bare til å ta lodd :)


1 lodd for kommentar

1 lodd for link

1 lodd for følger

1 lodd for å "like" oss på Facebook





Trekning 20 September  2012





Lykke til!
























32 kommentarer:

Christine sa...

For en søøøøt boks!! Jeg så med èn gang at det var puse-poter;)

Tror nok at pusene mine ville elsket denne boksen, eller hvertfall det som var oppi den:p

Siden jeg har pusekatter, så må jeg såklart legge igjen litt puselyd hos deg: prrr, prrr, prrr, prrr - og der har du antall lykkelodd jeg trekker i denne omgang;)

Ha en flott kveld!
Klem fra Christine
(+Millie og Selen, som har veldig lyst på den fine boksen, slik at matmor kan ha puse-snop i den)

Nennes sa...

Så fin :) har jo 2 små jenter, en Pus og en vov! 2 lykkelodd :). Carpe diem!

Anonym sa...

1 lodd, boksen er flotters!

Sensommerhilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Tom Kenneth Green sa...

Jeg er gjerne med :D denne hadde nok katta blitt glad for :D


3 lodd på meg :)

tomkgreen@hotmail.com

Geroannie sa...

Mjau mjau mjau mjau ;)
sorgenfri2#hotmail.com

Janne sa...

Kjempesøt boks:) trekker 4 lodd å krysser fingrene for at min lille pus får en boks som han kan ha snacks å anna godsaker nedi^^

mvh Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com

Anonym sa...

Miiaauu! :)

i_Sen3@yahoo.no

Tina T sa...

Prrrr voff (2 altså)

:)

tina.triger@live.com

Monika Taarneby sa...

Prøver lykken denne gangen og jeg :)

Voff, prrr og squiick - (hunden,kattene og hamsteren hjelper meg å fortelle at jeg tar tre lodd- kommentar, følger og liker på FB )

Ha en flott uke :)

mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com

Anonym sa...

Prøver lykken med 1 lodd!

Mvh

Charlotte (charlotte85win@hotmail.com)

Ingrid sa...

Så herlig boks. Jeg har tre små pelsballer selv, så den hadde vært helt perfekt! Jeg er med, og tar med meg tre lodd denne gangen :)
ingrid_troja@hotmail.com

BMB sa...

4 Mjau fra Pusur og Fluffy! ;o)

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Tina sa...

Kan definitivt gå for å være hundepoter med min fantasi :P 2 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com

Anonym sa...

Kjempe stilig boks!
Vi prøver lykken med bææ bææ lodd :)
Ønsker deg en fortsatt flott helg!
-Helene-
riola@live.no

Signe Helene sa...

Nøff og mjaau!
Her kryr det av firbente som ønsker seg en ny fin boks til godbiter!:)

(signe4@hotmail.com)

Hanne sa...

Piiiiiip! :)
hannehol@hotmail.com

madebyjulia sa...

Sååå fin:)

bonusdatteren min har hund så da blir det
voff, voff, voff, voff

:)

Marion sa...

Trekk eit lykkelodd :) Har tre små håpefulle og ein liten pusekatt :)
rossland84@yahoo.no

Katrine Botn sa...

Hei!
Åh, denne var søt. Vi har hamstret inn med billige whiskas-godbiter fra Nederland, så denne passer jo perfekt for mine 3 små.

tar 1 lodd!

Camilla sa...

Kjempefin premie. Sier voff, voff, voff.

Merete K. sa...

Hei ;-)

ღϠ₡ღ Herlig premie og morsom konkurranse. Pusur og Rambo sier:

Mjau*Mjau*Mjau*Mjau

Ha en riktig GOD HELG! ღϠ₡ღ

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Bente blm sa...

Voff, voff, voff, voff
Har ikke blogg men delte link på facebook. Hvis det ikke teller blir det 3 lodd

Mvh Bente L
benmaas(at)hotmail.no

Anonym sa...

Mjaaaau MJAAOAAU! (som kattepusen vår ynder å si) ;)
Hanne
matpakkemamma(a)gmail.com

Anonym sa...

Hei! nøff nøff på meg :)

Har dog en nydelig hund, men glemmer jo aldri minigrisen fra min barndom ;)

Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

Anonym sa...

Mjau, mjau, mjau mjau
Tove
tova-9@hotmail.com

Monica's Verden sa...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Jeg prøver lykken med 4 lodd.
( \_/ )Å for en utrolig søt boks.
(=’.'=)Ønsker meg veldig en slik,da
(«)_(«)jeg nå bare har en pose stående med tørrforet til pus..
Hadde vært kjempe fint og hatt en slik nydelig boks stående fremme en en pose....
Krysser fingrene og håper på flaks.
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻

Ann-Iren Remen sa...

Super premie :). Mjau mjau mjau :) hehe..

Anonym sa...

Mjau, mjau ;)

sisselstraume@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med på vegne av min fantastiske pusekatt som nylig har fått to nusselige kattunger, og som derfor fortjener en fin gave :) Mjau, mjau, mjau på oss :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Kjersti sa...

Mjau Mjau Mjau (3 lodd altså)
til meg og mine to hårballer av noen katter.
kjerstiogkim@hotmail.com

Anonym sa...

Heisann!

Da jeg sist var inne, så fant jeg ikke et eneste innlegg, og jeg svarte der, så jeg har nok havnet på feil side.
Mirapusen min sier Mjaaaaaaaaaau!!!
Jeg ønsker noe spennende oppi denne boksen!!

Hisen kattemor
Guri Marie
guri_marie.kristoffersen@getmail.no
3 lodd på meg d jeg ikke greier å legge meg til som følger. Har slitt med det siden alle har lagt om til dette nye systemet som jeg altså ikke klarer å få kommet meg inn i.

Anonym sa...

BÆÆÆÆÆÆÆÆRRE 2 LÆÆÆÆÆÆKRE BÆLODD TIL BÆÆÆÆÆRGENSK BÆÆÆÆÆÆRTE.

Bææda fra

Zorrine

an_mo1@hotmail.com